Selecteer je maat en klik op de knop 'in winkelwagen'. Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagen door op het 'winkelwagen icoontje' rechtsboven te klikken. 

Let op! Als artikelen in je winkelwagen zitten betekent dit niet dat ze gereserveerd voor jou staan.


Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar jouw KOKO items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Kies de gewenste verzendmethode. We streven ernaar je pakketje zo snel mogelijk te versturen, houdt rekening met 1 à 2 werkdagen. Zendingen buiten Nederland hebben een iets langere levertijd, ongeveer 2 á 3 werkdagen. Goed nieuws: bij een bestelling vanaf € 100,- is het versturen van je pakketje gratis.

 

Verzenden naar een afhaalpunt

Vindt je het prettiger je bestelling bij een afhaalpunt te laten leveren i.p.v. thuis? Dit kan!

Je kunt bij het invullen van jouw gegevens kiezen voor de optie 'Vink dit vakje aan om een afhaalpunt te selecteren', je kunt nu een gewenst afhaalpunt kiezen. Via de Track & Trace code die je via de mail ontvangt kun je jouw pakketje volgen en krijg je bericht zodra je bestelling op het afhaalpunt is aangekomen.

 

Let op! Haal jij jouw pakket niet af binnen de afgesproken tijd bij het postpunt? Hier brengen wij kosten voor in rekening. Aangezien wij onze voorraad hierdoor langere tijd kwijt zijn en deze op dat moment onverkoopbaar voor ons zijn brengen wij hier kosten voor in rekening (bedrag is afhankelijk van hoelang wij onze voorraad kwijt zijn). Pakketten die na 14 dagen niet retour bij ons zijn gemeld vallen buiten ons retourtermijn en kunnen wij niet meer in behandeling nemen. Wil je jouw pakket alsnog graag ontvangen? Dan dien je nogmaals de verzendkosten zelf te betalen.