• Gratis verzending binnen Nederland vanaf €100,-
  • Binnen 1 à 2 werkdagen verstuurd
  • Betaal achteraf met Klarna

Veelgestelde vragen

 

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

We streven ernaar bestellingen zo snel mogelijk te versturen, houdt rekening met 1 á 2 werkdagen binnen Nederland. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een bevestiging via de mail.

 

Hoeveel zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Brievenbuspakjes bedragen €4,50 en normale pakketten €6,50. Dit wordt berekend aan de 'dikte' van je items, topjes en jurkjes passen vaak door de brievenbus maar bijvoorbeeld dikkere truien moeten als pakket verstuurd worden. 

Goed nieuws! Vanaf €100,- versturen wij je pakketje gratis aan je toe!

 

Hebben jullie ook een winkel?

Nee, wij zijn alleen een webwinkel online. In de zomermaanden staan wij met een kleine collectie aan het Binnenpad in Giethoorn, bij schelpen galerie Gloria Maris, Binnenpad 115. Hier is eventueel ook mogelijkheid tot passen.

 

Moet ik de retourkosten zelf betalen?

Ja, kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Je vindt alle informatie over retourneringen bij het kopje 'Retourneren & ruilen'.

 

Waarom is alles zo snel uitverkocht?

Wij zitten in wat ze noemen pronto moda, de ‘snelle handel’. Snelle items & musthaves die elkaar in rap tempo opvolgen met kleine producties. Kortom: regelmatig veel nieuwe ‘kleinere’ collecties, maar dus wel vaak op=op! 

 

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Het pakket wordt ingescand in het sorteercentrum van de Post. De e-mail met de track & trace link wordt dan automatisch verstuurd naar jouw e-mail zodra die daar is verwerkt.

 

Is het mogelijk bestellingen op te halen?

Ja! Bij het plaatsen van een bestelling kun je bij de verzendmethode kiezen voor 'Gratis afhalen in Steenwijk'. Wij zullen contact met je opnemen voor het afhalen, dit kan alleen op afspraak.

 

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wij streven ernaar retour betalingen binnen 7 werkdagen te voltooien. Vul het bijgeleverde retourformulier zo goed mogelijk in, zo kunnen wij je retourorder het snelst in behandeling nemen. 

 

Het item wat ik besteld heb is nu in de sale, krijg ik de overige kosten terug?

Helaas gaat de sale in op een bepaalde datum en geldt dit vanaf die datum en niet met terugwerkende kracht.

 

Mag je sale items retourneren?

Ja, sale items op onze sale pagina mogen geretourneerd worden. Eens in de zoveel tijd houden wij een extra sale ronde via Instagram, deze items mogen niet retour gestuurd worden. Het gaat hier om laatste stuks of hoge kortingen en dit is qua eventuele retourkosten niet haalbaar. Wij geven dit aan op de sale-pagina en/of social media wanneer sale items niet retour mogen.

 

Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Ja! Je kunt iemand digitaal verrassen met een cadeaubon, zodat ze lekker online kunnen shoppen of gezellig bij ons langs kunnen komen! Deze kan je via onze webshop eenvoudig bestellen met een bedrag naar keuze.